duminică, 26 mai 2013

Statusuri..:X:x

Hey..Hey Astazi o sa postez cateva statusuri inventate de mine care sper sa va placa!
1-Pentru a fi fericit trebuie ceva sa faci, pe cineva sa iubesti si in ceva sa crezi!
2-Baietii la care ne gandim se impart in doua categorii: baietii care ar trebui sa ne placa, dar nu ne plac, si baietii care nu au niciun motiv sa ne placa si totusi ne plac.
3- Prietenii Falsi Cand cazi Incep sa Zica: Vai ce s-a intamplat..Dar prietenii adevarati te ridica Cnd se opresc din ras!
4-Unde-i unu nu-i putere la butoiul plin cu bere; unde-s doi puterea creste si butoiul se goleste=)) [...]
5- aveam un suflet de dat nu de calcat in picioare de un oarecare..
6-

Sa ma schimb?! Da ce`s eu?! Semafor?

7-

Scuze dar nu m-am nascut sa va suport pe toti!"

8- Daca spun ''PA'' nu inseamna ca plec..
9- Stii? Vad viata ca pe un joc.Sunt pasionata mereu de primul loc.
10-Vrei sa ma schimbi? Schimba-te tu primul! Tu esti doar personajul eu fac tot filmul.
11-Vrei atentie? Fa-te semn de circulatie.
12- Vrei atentie? Fa-te semn de circulatie.
13-Daca viata este un test, atunci imi fac fituica. Incerc sa am suflet de fier si principii de stanca! 
14-Nu pot!" nu a facut niciodata nimic. In schimb "Am sa incerc!" a facut uneori minuni.
15- Intr-o relatie fiecare fata isi doreste 3 lucruri : ochi care sa nu planga, buze care sa nu minta, iubire care sa nu moara.
16-Pastreaza copia, dar nu uita originalu!
17- Beau bere..Sa-l fac sprits pe Jack Daniel's.
18- Ea nu e sofisicata dar nici genul de fata pe care sa o poti cumpara cu o bomboana de ciocolata!
19- Dacă vreodată măta îți va spune că vagabonții te învață să bei, liniștește-o spunându-i: Mamă, eu îi învăț pe ei
 20-Eu te provoc să luăm foc. Să ne simțim ca-n rai chiar dacă-i dracu' la mijloc

21-E plin de vagabonți cu suflet de fetiță, o ard în trening dar acasă port rochiță

22-E fata care stă zâmbind atunci când vii acasă, și poţi jura că nu e alta mai frumoasă

23-Ști ceva? Hai pa. M-am săturat de provocare. Pentru mine toți și-ar pune banii la vânzare

24-Trag un fum sperând că-l voi uita, dar știu bine că asta nu aprobă inima

25-Tăcerea este prietenul adevărat care nu te trădează niciodată

26-Mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu.

27-Daca curvele ar fi fosforescente…atunci Bucuresti ar fi Las Vegas…

28-Ma plictisesc… numar o bila in trei colturi…DND

29-Incerc sa ma gandesc cum ma pot gandi la ce vreau sa ma gandesc…

30-Rău cu rău, dar mai rău e fără rău...
Cine l-ar putea înlocui pe dobitocul tău?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu